torsdag 29 april 2010

Ny grej här

Namn - Jonny Karl Kester Winberg

Födelsedag - 10 Juni

Ögonfärg - Vet inte riktigt

Hårfärg - Brunt tror jag

Längd - 172 lång

Högerhänt/vänsterhänt - Höger

Värsta ovanor - Knäpper med fingrarna tror jag

Stjärntecken - Tvilling

Skostorlek - 42/43

Är dina föräldrar skilda - Nix

Skor idag - Vanliga gympaskor

Rädslor - Jadu

Mål för året - Vet ej

Mest använda fras på msn - Okej

Det första du tänker på när du vaknar - Oh nej

Mest saknade minnet - Inget

Favorit Färg - Röd

Mat - Onyttig mat

Sport - Bowling

Djur - Va?

Glass - Ben och Jerry

Affär - Game

Sallad - Bra fråga

Skådespelare -

Nummer - Allt under 10

Årstid - Sommar för då fyller jag år

Parfym - ?

Kroppsdel på motsatta könet - Vetej

Vad vill du bli när du blir stor - Har inga framtidsplaner

Hur vill du dö - Vill inte dö

Vem av dina vänner är mest högljud - Vet ej
Vem får dig mest att skratta - Alla i skolan nästan

Vem har du känt längst - Alla i min förra klass
Vem är blygast - Jag vet inte

Bästa känslan - Glad

Värsta känslan - När man är rädd

Vart vill du bo i framtiden - Har ingen aning

Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - En fågel

Varit kär - Nej

Blivit dissad - Ja

Rymt hemifrån - No

Föreställt dig ditt ragg naken - Nej

Skolkat - No way

Tänkt på självmord - Som sagt jag vill inte dö

Sovit utomhus - I tält xD

Varit otrogen - Har inte varit ihop med någon

Sett en död människa - Nepp

Druckit alkohol - Ja

Ätit sushi - Nej

Varit på en scen -Nope

Det här är en ny grej som hamnar på etiketten Listor

Snattat - höhöhöh

Blivit nerslagen - nej jag är cool

1 kommentar:

Anonym sa...

kan inte du göra en videoblogg??