torsdag 29 juli 2010

Vad kan ha hänt?

Hej alla! Jag vet inte om jag sa till Jonny att jag skulle gästblogga eller inte nu när han inte är hemma :S jag minns faktiskt inte och jag ser att han inte har haffat någon annan som skriver åt honom så då gör jag ett snabbt inlägg. Jonny är inte hemma, han kommer hem nästa vecka någon gång skulle jag tro. Jo men nästa vecka kommer han hem, han skulle vara borta i 8 dagar har jag för mig att han sa när jag pratade med honom.
I Måndags så var jag med en kompis och min kusin. I Tisdags så var jag med samma personer igen och hade mysigt. Igår(onsdag) så var jag bara med ett par kompisar och hade det mysigt vid stranden. Vi pratade och så bara.
Idag är det alltså redan Torsdag :O jisses så fort tiden går denna vecka då. Känns som om jag knappt har varit hemma alls, bara varit ute. Men vad gör de? Bättre än förra sommaren i allafall, iår gör jag i allafall gör något.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och tar det bara allmänt lugnt. Sitter och pratar med fräna personer på msn också! :) mycket trevligt faktiskt. Okej, detta inlägg blev väldigt långt känner jag, börjar göra ont i fingrarna. Jag ska försöka att komma ihåg att skriva lite här eftersom jag ser att ingen annan ser och jag vet inte om jag sa att jag skulle skriva eller inte xD dåligt minne? Ja, varför inte ! :D

Nej nu ska jag fortsätta vara lite social på msn innan jag går och lägger mig! Pussar Sandra

Inga kommentarer: